reklama

„Poznáš nejaký dokonalý pár?“ „Áno, svojich rodičov.“

Minule sme zasa riešili vzťahy. Niektoré po rozchode, čo už na ne neveria, iné riešiace malé problémy a krízy, no ortieľ bol jasný: Vzťahy sú strašne ťažké, žiadny nie je dokonalý. Do éteru padla rečnícka otázka : „Poznáš nejaký dokonalý pár?“ V hlave mi preleteli záblesky párov terajších aj tých minulých, no zrazu som sa pri jednom z nich zastavila. „Hm, áno, asi svojich rodičov.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Jasné, dokonalosť je relatívny pojem. Všetci vieme, že dokonalý nerovná sa dokonalý. Ale aký prívlastok potom? Znesiteľný? Udržiavaný? Snaživý? Založený na harmónii? Čo ja viem...

Moji rodičia sú spolu 20 rokov, teda pohybuje sa to okolo tejto cifry. Občas sa pohádajú ako Talianska família, ale...

...keď majú obaja voľno idú sa spolu prejsť. Držia sa pri tom za ruky. Idú na rande do mesta na kávu. Alebo na koncert. Po príchode z práce sa spolu rozprávajú v kuchyni aj dve hodiny. Večer si spolu otvoria fľašu vína. Chodia na dovolenky. Stále sa spolu dokážu zasmiať. Často od toho smiechu až plačú.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A viete čo je najkrajšie? Vedia sa prekvapiť. Kúpiť si kvety alebo nový krígeľ nezávisle od dátumu v kalendári. Ráno urobiť hamandeggs v tvare srdca s kečupovými očami a úsmevom.

To prídavné meno, ktoré ma charakterizovať neexistujúci dokonalý vzťah som nenašla. Keď ma napadne, možno o tom napíšem ďalší blog, ale aj tak je to zbytočné, lebo...

...aj slová sú zbytočné, keď tú dokonalosť proste cítite.

Barbora Nemčáková

Barbora Nemčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je len malý rozdiel medzi rybárčením a státím na brehu ako idiot..." Zoznam autorových rubrík:  Spomienky na chvílkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu