reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Nemčáková

Barbora Nemčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je len malý rozdiel medzi rybárčením a státím na brehu ako idiot..." Zoznam autorových rubrík:  Spomienky na chvílkySúkromnéNezaradené

reklama

Spomienky na chvílky

Mladosť alebo ako sme v metre hymnu spievali

Barbora Nemčáková

Mladosť alebo ako sme v metre hymnu spievali

Mám rada naše letá. Mám rada naše piatky, ale teraz kvôli rozvrhu už aj štvrtky. Mám rada Slovensko a Bratislavu, mám rada petržalskú bytovku na Mlynarovičovej, lesík pri mojom dome, lúku pri Dunaji, Draždiak a zbúranú starú dielňu. Mám rada, keď sa zobudím po troch hodinách a cítim sa sviežo a mám rada, keď viem, že nemusíme byť zodpovední. Teraz už sme, teda určite viac, lebo sme postúpili do ďalšieho levelu mladosti. Alebo sme možno len stále ľahkovážni za rúškom strašne zodpovedných.

  • 9. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu